arrow_drop_up arrow_drop_down

Frequently asked questions

Kijk even of je vraag erbij staat

                   

Veelgestelde vragen

De cursus is al gestart, kan ik nog instromen als ik nu een kaartje koop?

Jazeker kan dat, we hebben je er heel graag bij! Zolang het aankoopformulier online staat kan je via het systeem een toegangskaartje kopen en je aanmelden bij het Instagramaccount. We laten je zo snel mogelijk binnen en adviseren je te starten met het informatie-bolletje in hoogtepunten dat heet 'Start hier'. Charlotte neemt je dan mee door het account en laat je zien waar je welke content kan vinden.

Het bestelformulier staat niet meer online. Kan ik alsnog meedoen met de cursus?

Als het bestelformulier van de website is, zijn de deuren van de cursus eigenlijk al gesloten. Als je heel graag nog mee wil doen, mail het team dan even op team@decacademy.nl, dan kijken we samen of we een uitzondering voor je kunnen maken en je alsnog kunt instromen.

Ik ben ondernemer en woonachtig in het buitenland. Ik volg de btw-regels in dit land, waardoor ik vrijgesteld ben van Nederlandse btw. Hoe regel ik dat bij aanschaf van een cursus?

De btw kan zonder problemen verlegd worden. Als je in het aankoopformulier via het drop-down-menu aangeeft in welk land je woont, past het systeem automatisch de btw aan door deze op 0% te zetten. Vul vervolgens je bedrijfsnaam en je bedrijfsnummer of internationale btw/VAT-nummer in.
Kom je er niet uit, neem dan even contact met ons op via team@decacademy.nl

Ik mag de cursus van mijn werkgever doen, maar zij wensen graag een factuur met specifieke informatie erop. Hoe regel ik dat?

Geen probleem! Mail ons even op team@decacademy.nl en we bespreken samen welke informatie erop moet komen te staan. Vervolgens maakt het team handmatig een factuur voor je aan. Zodra je akkoord bent met de aanschaf van de cursus, laten we je ook al binnen in de cursusomgeving. We snappen namelijk heel goed dat de financiële afwikkeling bij werkgevers soms minder snel gaat dan je hoopt.

Er staat een fout in mijn naam, mailadres, factuur, naam van mijn Instagramaccount etc. Hoe pas ik dit aan?

Mail ons op team@decacademy.nl en we lossen het voor je op!

Ik kocht eerder een videocursus van C.Academy met een ander mailadres. Dit is niet handig met inloggen in de cursusomgeving. Kunnen jullie dit wijzigen?

Dat kunnen we! Mail ons even op team@decacademy.nl welke twee mailadressen het betreft en welk mailadres je leidend wilt houden. Dan zorgen wij ervoor dat beide accounts worden samengevoegd.

Kan ik een cursus van C.Academy kado geven?

Wat lief dat je een cursus kado wilt geven! Mail ons op team@decacademy.nl zodat we met je mee kunnen denken hoe we dat het beste administratief in kunnen regelen voor je. We verkopen helaas geen losse kadobonnen.

Kan ik affiliate worden van C.Academy?

Op dit moment bieden we daar helaas geen mogelijkheden voor.

Ik heb een cursus gekocht, deze startte vandaag, maar ik zit nog niet in het account! Help!

Wij laten de cursisten voor 10:00u op de eerste cursusdag in het account. Je mag meteen na aankoop een volgverzoek naar het account sturen! Elk volgverzoek wordt door ons handmatig gecheckt. Regelmatig komt het voor dat cursisten niet -of een onjuiste- Instagramnaam hebben ingevuld bij aankoop. Wij kunnen uit jouw Instagramnaam niet opmaken wie je bent of dat je simpelweg geen volgverzoek hebt gestuurd. Ben je om 10:00 nog niet toegelaten, check je dm's of je een berichtje van ons hebt (check ook je 'dm-verzoeken') en mail ons op team@decacademy.nl, dan lossen we het zo snel mogelijk op.

Ojee, ik ben vergeten het e-book te downloaden!

Geen nood, mail ons op team@decacademy.nl, en we mailen hem je toe.

Een cursus volgen via Instagram is nieuw voor mij. Wat wordt er van mij verwacht?

Wat leuk dat je meedoet! In het Instagramaccount van de cursus vind je alle mede-cursisten die in deze ronde meedoen. Het is een besloten plek die alleen jij kunt zien en bezoeken (dus jouw volgers niet). Hierin vind je content in de vorm van foto-tegels en stories, en ook de interactie met Charlotte, het team en al je mede-cursisten. Stories worden opgeslagen in de hoogtepunten-bolletjes bovenaan. Start met het bekijken van het hoogtepunt-bolletje 'Start hier', daarin neemt Charlotte je mee op tour door het account en legt ze uit waar je wat precies vindt.
Het team is voor vragen altijd bereikbaar via dm of via team@decacademy.nl.

Je mag zelf bepalen hoe zichtbaar je bent in het account. Sommigen vinden het leuk om ervaringen te delen, antwoord te geven op de vragen en de interactie te zoeken. Sommigen voelen zich prettiger als 'toehoorder' en zijn liever niet zo zichtbaar. Alles is goed, voel je vooral nergens toe verplicht! Het enige dat we van elke cursist in het account vragen, is of ze een profielfotootje willen plaatsen bij zichzelf, zodat we weten met wie we het genoegen hebben.

De meeste cursisten vinden het fijn dat zij omgeven zijn door gelijkgestemden en de sfeer is overwegend informeel, positief en warm. Je voelt je snel thuis!

Wat is het verschil tussen een Instagramcursus en een Videocursus?

Sommige van onze cursussen vinden volledig plaats op Instagram. Dat wil zeggen dat alle lesstof en de community met mede-deelnemers te vinden is in het bijbehorende Instagramaccount. Deze cursussen hebben een duidelijke start- en einddatum. Na afloop van de cursus is de content nog een maand te bekijken, daarna wordt het account gesloten.

Onze videocursussen vinden plaats op ons leerplatform Kajabi. Hier zit geen vaste startdatum aan: je kunt elk moment instromen en starten met de cursus en de content blijft onbeperkt beschikbaar voor je. De meeste van onze videocursussen worden eens per jaar tijdelijk aangevuld met een Instagramcommunity en extra lesstof, zodat deelnemers ook elkaar kunnen leren kennen. Je ontvangt hiervoor een aanbod in de mail.

Ik wil vanwege mijn expertise graag een inhoudelijke bijdrage leveren aan een (bestaande of toekomstige) C.Academy-cursus. Hoe regel ik dat?

Heel erg lief dat je een bijdrage wilt leveren! Je mag ons altijd met je ideeën mailen op team@decacademy.nl. Het is wel goed te weten dat Charlotte beschikt over een groot netwerk aan vakinhoudelijke experts en zij zelf meestal de gastsprekers benadert waarmee zij denkt dat de match groot is.

Kan ik de cursus-content downloaden?

Als het gaat om een Instagramcursus, dan kan je deze helaas niet downloaden. De lesstof die staat in het leerplatform dat hoort bij de videocursus blijft wél onbeperkt beschikbaar.

Wanneer precies krijg je korting als oud-cursist?

We hanteren een kortingstarief met de code 'yesnogeenkeer', alléén als je de cursus die je eerder deed nógmaals gaat doen. Het is dus niet zo dat als je de ene cursus eerder deed, je de andere cursus met korting kan aanschaffen. We controleren alle aankopen die met de kortingscode gedaan worden. Bij misbruik hanteren we helaas ook een zwarte lijst.

Mag ik met twee Instagramnamen aan de cursus meedoen?

Nee, helaas kunnen we per persoon maar één Instagramnaam toelaten. Zorg dus dat je bij aankoop van je kaartje de juiste Instagramnaam invult.

Ik heb een cursus gekocht en gevolgd, maar ben niet tevreden. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Wat jammer dat het niet matchte met je verwachtingen! Binnen uiterlijk twee weken na aanvang van de cursus kun je je geld terugvragen. Mail ons daarvoor op team@decacademy.nl en we gaan het voor je regelen.

Help, ik ben een factuur kwijt!

No worries, mail ons op team@decacademy.nl om welke aankoop/factuur het gaat en we sturen hem met liefde nog een keer naar je toe!

Help, ik ben mijn wachtwoord van Kajabi kwijt!

Relax! Als je naar Kajabi toegaat (https://app.kajabi.com) en kiest voor 'Forgot my password', dan stuurt het systeem je een nieuwe.

Mijn vraag staat er niet bij. En nu?

Stuur een mailtje naar team@decacademy.nl
We helpen je graag!