Frequently asked questions

Kijk even of je vraag erbij staat

                   

Veelgestelde vragen

De cursus is nog dicht of al begonnen, maar ik wil héél graag toch meedoen. Kan dat nog?

Je kan het altijd proberen, het ligt een beetje aan welke cursus je over praat. Stuur even een snel berichtje naar team@decacademy.nl om te vragen of ze een uitzondering willen maken, we denken graag mee.

Ik ben ondernemer en woonachtig in het buitenland. Ik volg de btw-regels in dit land, waardoor ik vrijgesteld ben van Nederlandse btw. Hoe regel ik dat bij aanschaf van een cursus?

De btw kan zonder problemen verlegd worden. Als je in het aankoopformulier via het drop-down-menu aangeeft in welk land je woont, past het systeem automatisch de btw aan door deze op 0% te zetten. Vul vervolgens je bedrijfsnaam en je bedrijfsnummer of internationale btw/VAT-nummer in.
Kom je er niet uit, neem dan even contact met ons op via team@decacademy.nl

Ik mag de cursus van mijn werkgever doen, maar zij wensen graag een factuur met specifieke informatie erop. Hoe regel ik dat?

Geen probleem! Mail ons even op team@decacademy.nl en we bespreken samen welke informatie erop moet komen te staan. Vervolgens maakt het team handmatig een factuur voor je aan. Zodra je akkoord bent met de aanschaf van de cursus, laten we je ook al binnen in de cursusomgeving. We snappen namelijk heel goed dat de financiële afwikkeling bij werkgevers soms minder snel gaat dan je hoopt.

Er staat een fout in mijn naam, mailadres, factuur, naam van mijn Instagramaccount etc. Hoe pas ik dit aan?

Mail ons op team@decacademy.nl en we lossen het voor je op!

Ik kocht eerder een videocursus van C.Academy met een ander mailadres. Dit is niet handig met inloggen in de cursusomgeving. Kunnen jullie dit wijzigen?

Dat kunnen we! Mail ons even op team@decacademy.nl welke twee mailadressen het betreft en welk mailadres je leidend wilt houden. Dan zorgen wij ervoor dat beide accounts worden samengevoegd.

Kan ik een cursus van C.Academy kado geven?

Wat lief dat je een cursus kado wilt geven! Mail ons op team@decacademy.nl zodat we met je mee kunnen denken hoe we dat het beste administratief in kunnen regelen voor je. We verkopen helaas geen losse kadobonnen.

Kan ik affiliate worden van C.Academy?

Op dit moment bieden we daar helaas geen mogelijkheden voor.

Ojee, ik ben vergeten het e-book te downloaden!

Geen nood, mail ons op team@decacademy.nl, en we mailen hem je toe.

Een cursus volgen met een community account op Instagram is nieuw voor me. Wat is het?

In het Instagramaccount van de cursus vind je alle mede-cursisten die in deze ronde meedoen. Hierin vind je content in de vorm van foto-tegels en stories, en ook de interactie met Charlotte, het team en al je mede-cursisten. Stories worden opgeslagen in de hoogtepunten-bolletjes bovenaan. Start met het bekijken van het hoogtepunt-bolletje 'Start hier', daarin neemt Charlotte je mee op tour door het account en legt ze uit waar je wat precies vindt.
Het team is voor vragen altijd bereikbaar via dm of via team@decacademy.nl.

Je mag zelf bepalen hoe zichtbaar je bent in het account. Sommigen vinden het leuk om ervaringen te delen, antwoord te geven op de vragen en de interactie te zoeken. Sommigen voelen zich prettiger als 'toehoorder' en zijn liever niet zo zichtbaar. Alles is goed, voel je vooral nergens toe verplicht! Het enige dat we van elke cursist in het account vragen, is of ze een profielfotootje willen plaatsen bij zichzelf, zodat we weten met wie we het genoegen hebben.

De meeste cursisten vinden het fijn dat zij omgeven zijn door gelijkgestemden en de sfeer is overwegend informeel, positief en warm. Je voelt je snel thuis!

Kan ik cursussen op eigen tempo doen?

Onze videocursussen vinden plaats op ons leerplatform Kajabi. Hier zit geen vaste startdatum aan: je kunt elk moment starten met de cursus, dus op je eigen tijd. De meeste van onze videocursussen worden eens per jaar tijdelijk aangevuld met een Instagramcommunity en extra lesstof, zodat deelnemers ook elkaar kunnen leren kennen. Je ontvangt hiervoor een aanbod in de mail.

Communityweken vinden volledig plaats op Instagram. Dat wil zeggen dat alle lesstof en de community met mede-deelnemers te vinden is in het bijbehorende Instagramaccount. Deze cursussen hebben een duidelijke start- en einddatum. Na afloop van de cursus is de content nog een maand te bekijken, daarna wordt het account gesloten.

Ik wil vanwege mijn expertise graag een inhoudelijke bijdrage leveren aan een (bestaande of toekomstige) C.Academy-cursus. Hoe regel ik dat?

Heel erg lief dat je een bijdrage wilt leveren! Je mag ons altijd met je ideeën mailen op team@decacademy.nl. Het is wel goed te weten dat Charlotte beschikt over een groot netwerk aan vakinhoudelijke experts en zij zelf meestal de gastsprekers benadert waarmee zij denkt dat de match groot is.

Mag ik met twee Instagramnamen aan de cursus meedoen?

Nee, helaas kunnen we per persoon maar één Instagramnaam toelaten. Zorg dus dat je bij aankoop van je kaartje de juiste Instagramnaam invult.

Ik heb een cursus gekocht en gevolgd, maar ben niet tevreden. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Wat jammer dat het niet matchte met je verwachtingen! Binnen uiterlijk twee weken na aanvang van de cursus kun je bij de meeste cursussen je geld terugvragen, het ligt aan de voorwaarden van de cursus die je hebt gekocht. Mail ons daarvoor op team@decacademy.nl en we kijken met je mee wat we kunnen doen.

Kan ik gebruikmaken van de STAP-regeling? Of is er een anders subsidie waar ik aanspraak op kan maken bij het aanschaffen van de cursussen van C.Academy?

Het is niet mogelijk om gebruik te maken van de STAP-regeling, daarvoor moet je een door de overheid geaccrediteerde instelling zijn. In principe kun je voor de cursussen van C.Academy geen (andere) subsidie krijgen.

Help, ik ben een factuur kwijt!

No worries, mail ons op team@decacademy.nl om welke aankoop/factuur het gaat en we sturen hem met liefde nog een keer naar je toe!

Help, ik ben mijn wachtwoord van Kajabi kwijt!

Relax! Als je naar Kajabi toegaat (https://app.kajabi.com) en kiest voor 'Forgot my password', dan stuurt het systeem je een nieuwe.

Mijn vraag staat er niet bij. En nu?

Stuur een mailtje naar team@decacademy.nl
We helpen je graag!